2010. március 29., hétfő

Farsangi torta

Nagyobbik fiam ovis farsangi tortája , a töltelék nagyon egyszrű volt, gondoltam nem bonyolitom túl a gyerekek a pudingot szeretik.
A legnagyobb tepsimben sütöttem egy kakaós piskótalapot, főztem kétféle pudingot, vaniliás, és epreset, amikor kihűltek margarinnal habositottam, felváltva töltöttem a krémmel!
A tortát a vaniliás krémmel vontam be, tejszinhabbal és szinezett kókuszreszelékkel diszitettem.
A tetejére Kiskukta fondantjából formáztam álarcot, és ételfestékkel pingáltam!!


4 megjegyzés:

  1. Nagyon gyönyörű...és ezek álarcok,nagyon egyediek:)))Gratulálok!Mondtam már hogy ügyes vagy?!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    Nagyon aranyos vagy!!

    VálaszTörlés
  3. Szia, nézz majd be hozzám, kukucskáld meg a Hello Kittymet!:)
    Figyelj, Vica, mit szólnál, ha javasolnám a blogod felvételét a gasztro.blog.hu gyűjtőoldalra. Rengetegen találnának hozzád, akiknek hatalmas segítség lehetnél. és amúgyis kár lenne, hoyg ezek a csodaszép művek rejtve maradjanak a nagyközönség elől!:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok neked és egész családodnak!

    VálaszTörlés