2010. március 22., hétfő

Kérdések és válaszok!

Most kicsit kevesebbet fogok jönni, mert VÉGRE beköszöntött a jóidő, és kertesházban lakunk, ahol van ám meló, de azért jövök!!!
Szóval a kérdéseket kaptam Anditól, Niktől, És Noémitől, hát illik válaszolni:))

1 MI LENNE, HA NYERNÉK A LOTTÓN?
Hát az attól függ, hogy hanyast nyernék:))
Ha 5-öst, akkor kifizetném a hiteleinket, vennénk egy olyan autót amiben elférünk kényelmesen, és nem fekszik állandóan alatta a férjem:((
Megvenném a falut amiben élünk(csak vicc volt)
Elmennénk egy világkörüli útra, és soha többet nem lenne arra gondunk, amire a nap minden percében van jelenleg...
Annyit segitenék rászorulóknak, amennyit csak tudnék!!


2 ROSSZ SZOKÁSOM?
Eléggé trehány vagyok, nem szeretek vasalni, és tudok pukkadni!

3 KOFFEIN?
Nem fogyasztom semmilyen formájában, teát is csak gyümölcsöset, és a családot is próbálom leszoktatni róla!!

4 SZINEIM?
Egyértelműen a RÓZSASZINŰ, imádom!!!
Meg a csajszis szinek, piros, lila, fehér, ezüst...

5 MI VAN MOST RAJTAM?
Kék farmer és szürke felső!

6 HÁZIÁLLAT?
Egy puli, Dagi, egy mopsz Nina, 3 halacska.

7 TIZ ÉV MÚLVA HOL LÁTOM MAGAM?
Fogalmam sincs...szeretnék is gyereket, nem is, tanulni is szeretnék, nem is...szóval határozott egyéniség vagyok, de a családom az biztos mellettem!!

8 A LEGUTÓBBI NAGYON JÓ ÉLMÉNYEM:
Ma több is volt, dicsérték a tortáimat, és a műkörmöt amit csináltam, plusz a fiam az itthoni sütit is dicsérte!!

Mivel már jócskán körbejártak a kérdések, én nem adnám tovább!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése