2010. január 28., csütörtök

Táskakérdés

Játszani hívott a napokban Egycsipet, nagyon örülök neki, köszönöm!


Nem igazán vagyok egy tipikus nő, nem is szeretem magammal húzni a táskát, és mániákusan sem gyűjtöm.
Talán egy-egy szebb db-on megakad a szemem, de még soha nem vettem magamnak.
Amíg kicsik voltak a gyerekek, mindenhová húztam magammal az óriási pelenkázós táskát, de az már elmaradt.
Ha csak ketten megyünk valahova a férjemmel, akkor odanyomom neki a mobilomat, hogy tegye zsebre, plusz az irataimat, a sajátomba meg teszek pzs-t.
Ha olyan helyre kell mennem, ahol ő nincs velem, vagy jönnek a gyerekek, akkor kénytelen vagyok felvenni a kistáskámat
Ez egy világosbarna Oriflame-s bőrtáska, amit kedves sógornőmtől kaptam.

Tartalma:
- egy köteg papírzsepi
- szájfény
- szempillaspirál
- jegyzettömb
- egy toll
- az irattartóm
- mobilom
- kulcscsomóm

Tudom, hogy tovább kéne adnom a kérdést, de nem igazán van kinek...:(((

1 megjegyzés: