2010. február 23., kedd

Grillezett busa filé céklával és sajtos tésztával

Azt hiszem nem eszünk elég halat, pedig, ha másért nem is a gyerekekért kellene.
Ha eszünk is csak fagyasztott tengeri halat, a legutóbbi vásárlásom alkalmával felfigyeltem egy mutatós busafilére, és nem birtam otthagyni.
Nem akartam túlbonyolitani a dolgokat, igy csak grilleztem, pici sóval, borssal, és fokhagymával.
A céklát megmostam, alufóliába csomagoltam, és megsütöttem. Amikor kész lett, meghámoztam, felkockáztam, és izesitettem, só bors ecettel!
A tésztához elkészitettem a szószt, vajon egy kis lisztet megpiritottam, felöntöttem tejjel, beforraltam, és reszeltem bele sajtot, amikor összeolvadt, ebbe szedtem a főtt tésztát!
Nagyon egyszerű, és szerintem illenek egymáshoz az izek!

4 megjegyzés:

  1. Mondtam, hogy a halat is nagyon szeretem? Maradt még?

    VálaszTörlés
  2. Szia, Vica! Hű, de gyönyörű torták! Le a kalappal! :9 Köszönöm és örülök, hogy olvasóm lettél!:)

    VálaszTörlés
  3. Mi sem eszünk elég halat, pedig emberem még pecázik is. Ez a szeletke viszont jól néz ki, megkóstolnám. :)

    VálaszTörlés
  4. Noémi, elfogyott, sajna, de legközelebb előre szólok, hogy gyere ebédre:)))

    Sedith, köszönöm szépen!!
    Nagyon tetszik a blogod, és kedves embernek látlak, igy olvaslak, köszönöm, hogy te is jössz!!!!

    Gabi, nekem tesókám pecázik, de többnyire visszaengedi, és én mérges is vagyok érte, inkább nekem adná!!!

    VálaszTörlés